tiistai 11. kesäkuuta 2013

fresh start

Tätä hetkeä oon oottanu, vaihtariblogi on vihdoin pystyssä! Ei sillä, etten olis blogia ennen kirjottanu, vanhaa blogia ehdin puolitoista vuotta epäsäännöllisesti päivitellä. Viiminen postaus jäi viime maaliskuulle ja silloin luulin jo hetken, että mun osalta bloggaaminen olikin sitten tässä. Nopeesti aloin kuitenkin kaipaamaan blogimaailmaan ja ajatus vaihtariblogista hiipi mieleen. Ja tässä sitä ollaan, ulkoasusta iso kiitos Julialle.

No Worries on blogi elämästä maailman toisella puolen, Australian länsirannikolla. Seikkailusta, joka alkaa 27 päivän päästä. Fiilikset lähdön suhteen on mennyt yhtä vuoristorataa ja mitä ajankohtaisemmaksi lähtö tulee, sitä enemmän vaihtovuosi pyörii mielessä – hyvässä ja pahassa. Yhtenä päivänä haluun olla jo Ausseissa, toisena ajatuskin kymmenestä kuukaudesta ilman ystäviä ja perhettä saa voimaan pahoin.


En oo erityisen hyvä kertomaan itsestäni, mutta ehkä muutama fakta olis tarpeeseen tässä kohtaa, jotta te siellä ruudun toisella puolen saisitte edes jonkinnäkösen kuvan siitä, kuka täällä kirjoittelee. Oon 16- vuotias tyttö, jonka eka vuosi Salon lukiossa on nyt takanapäin. Mulla on aina ollut palava halu seikkailla ja kokea kaikkea uutta. Rakastan matkustelua ja tutustumista uusiin paikkoihin, ruokiin, ihmisiin. Matkustelun lisäksi kiinnostuksen kohteista löytyy kirjoittaminen, juhliminen, musiikki  ja quotet  (weheartit- addikti ilmottautuu). Ykkössijan kuitenkin mun elämässä vie ystävät, jotka on mulle kaikki kaikessa ja oikeestaan ehkä ainoa syy siihen, miksi oon joutunu vaihtoon lähtöä tosi tarkkaan pohtimaan.

Paremmin opitte mut tuntemaan mites muutenkaan kuin blogia seurailemalla. Tästä pintapuolisesta raapaisusta on hyvä jatkaa, tällä hetkellä työn alla on vaihtaripostaus, jossa kerron tarkemmin hakuprosessista, vaihtariudesta ja siitä, mitä mun vuosi tulee pitämään sisällään! Siihen saakka heipsun, mä lähen viettämään kiireetöntä kesäiltaa, joka on yks lisäys aikaisempaan listaan; ”asiat joita rakastan”.

5 kommenttia:

  1. ihana postaus skyrp ja toi vika kuva on upee<3

    VastaaPoista
  2. Ihana banneri, miten ja millä oot tehny sen?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos, itekki tykkään mut en valitettavasti pysty vastaamaan koska Julia (http://karin-julia.blogspot.fi/)on ulkoasun mulle muokannu :) häneltä kannattaa kysyä lisäinfoa tällasista!

      Poista
  3. Ihania kuvia, teki samantien mieli lähtee ulkomaille! :) Tsemppiä Ausseihin ;)

    VastaaPoista